Objednávkový proces
Najčastejšie otázky k objednávkam.
Nie, kvôli ochrane osobných údajov GDPR nemôžeme prijímať a vytvárať objednávky telefonicky. Rovnako pri takejto objednávke vzniká zvýšené riziko omylu pri výbere tovaru, a preto táto služba u nás nie je dostupná. Objednať si môžete pohodlne online.
Doručenie objednávky závisí od dopravnej a platobnej metódy, ktorú si pre svoju objednávku zvolíte. Platí nasledovné:
- Doručenie cez Packetu a Slovenskú poštu: Aby vám bola objednávka doručená nasledujúci pracovný deň, je potrebné vytvoriť ju do 12:00.
- Doručenie cez GLS kuriéra alebo GLS Parcelshop: Aby vám bola objednávka doručená nasledujúci pracovný deň, je potrebné vytvoriť ju do 15:30.
O všetkých potrebných informáciách, ako je stav vašej objednávky, faktúra, predpokladaný čas doručenia a podobne, vás budeme informovať prostredníctvom notifikačných emailov. Pokiaľ ste objednávku vytvárali ako registrovaný používateľ, všetky informácie nájdete aj vo svojom používateľskom konte. Faktúru si môžete stiahnuť po kliknutí na tlačidlo „Aktuálny stav mojej objednávky”, ktoré nájdete v potvrdzovacom emaile.
Akonáhle bude zásielka vyexpedovaná z nášho skladu, pošleme vám notifikačný email so sledovacím číslom zásielky. Pomocou tohto čísla môžete zásielku sledovať už priamo na webovej stránke dopravcu, ktorého ste si zvolili pri objednávke. Informácie o balíku nájdete po kliknutí na tlačidlo „Aktuálny stav mojej objednávky“, ktoré nájdete v potvrdzovacom emaile.
Pokiaľ budete nakupovať ako prihlásený používateľ cez svoj používateľský účet, každá vaša objednávka sa automaticky uloží. Na pár klikov ju potom budete môcť znovu zopakovať bez toho, aby ste opäť museli tovar vyhľadávať na stránke. Pre vytvorenie používateľského účtu sa stačí zaregistrovať na našej stránke.
Pokiaľ ste zabudli heslo, kliknite na Zabudnuté heslo a zadajte svoju emailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii. Zašleme vám na ňu overovací link, cez ktorý si budete môcť nastaviť nové heslo a opäť sa prihlásiť do svojho účtu. Ak sa vám nepodarí prihlásiť ani potom, kontaktujte nás na [email protected]
Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, odporúčame vám balík neprebrať a ihneď nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 911 882 977. Pokiaľ balík preberiete a až potom si všimnete, že je poškodený, je potrebné poškodenie balíka dobre nafotiť ešte predtým, ako ho otvoríte. Po zdokumentovaní poškodenia môžete balík otvoriť a skontrolovať tovar. Ak je poškodený aj tovar alebo sa vám nezdá v poriadku, kontaktujte nás emailom na [email protected]. Do emailu pripojte aj fotografie poškodenia a číslo vašej objednávky.
Áno, tovar môžete vymeniť, vrátiť alebo reklamovať, pokiaľ je poškodený. Pre podmienky kliknite na podstránku Reklamácia a vrátenie tovaru.